Min läshörna

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Aggie - 17 februari 2014 20:45

Idag har jag läst ut  och det var verkligen en upplevelse. Och en sådan cliffhanger på slutet. Oh, My.

I vilket fall så har jag inte läst något annat i dag, men jag har läst igenom en gammal text som jag skrev för ungrfär två år sedan. Den heter Häxjakten och ska bli en hel bok har jag tänkt. Den handlar om en 17årig tjej som blir anklagad att vara häxa och tvingas fly. Till sin hjälp har hon Elinne, en tjej som hon gått i samma klass som. Det är tänkt att utspela sig i en blandning av ett 1600-talssverige och en fantasy-värld. Jag tänkte lägga ut en recention av "Resten får du ta reda på själv" av Lauren Oliver i övermorgon. Jag gjorde klart den i dag till svenskan.

Hoppas ni får en underbar kväll.

Kram Aggie!

Av Aggie - 17 februari 2014 18:35

  Serie: Delirium del 1 av 3

Nu har jag läst ut den 466 sidor långa boken. Det känns på något sätt lite tomt och det är tur att det finns en fortsättning.

Nu kan jag stryka boken från min "Böcker jag vill läsa"-lista som nu kan se här.

Jag tyckte att boken var väldigt bra, men ni ska få veta mer när recesionen kommer ut.

Hoppas ni tycker den blir bra.

Kram Aggie!

Av Aggie - 17 februari 2014 15:00

Jag har fått låna en serie med böcker av min lärare, här på bloggen kallad F.

Han är jätteschysst och när jag gick i sexan så lånade han ut cirkeln till mig. 


Den här gången lånade han ut de sju citadellen. Det är en Fanstasy-serie som är ganska gammal. Den är skriven 1982.

 


Jag ser fram emot att läsa den!

Presentation


Hej! Jag heter Aggie och jag älskar böcker!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Läser just nu

 

Mannen från andra sidan av Norrtäje Tidning

 

 

Glashuset av Rachel Caine

Omröstning

Vad tycker ni om mina recentioner?
 Jättebra
 Bra
 OK
 Dåligt
 Jättedåligt
 Skit!!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLOGGENS GÄSTBOK

Reading A Book Smiley
The Hunger Games 32x32 Logo

Ovido - Quiz & Flashcards