Min läshörna

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Aggie - 9 juli 2014 16:45

Jag har varit superseg...

Jag har haft ett par kompisar över och haft annat att göra så jag har helt enkelt inte hunnit läsa så mycket. Dessutom har jag börjat titta på Teen Wolf (den är såååå bra)


I går kväll gjorde jag en ny planering och jag behöver läsa 119 sidor per dag om jag ska hinna.

I dag skulle jag läsa till sidan 81 i Glashuset vilket jag är klar med, men jag skulle också läsa ut Mannen från andra sidan  vilket jag inte har hunnit ännu, men jag har ju ett par timmar kvar innan dagen är slut.

 

Jag har läst ut Den åttonde flickan   så jag kommer nog recensera den snart.

 

Jag kan säga att Glashuset är riktigt spännande och jag har faktiskt läst till sidan 122 istället för 81 bara för att den var så bra. 

Mannen från andra sidan är ganska tråkig än så länge, men jag har bara hunnit till typ 7:e kapitlet, så...

Hoppas ni har en bra och bokfull sommar, det har jag i alla fall.

 

I morgon hoppas jag kunna börja läsa Herta Mullers Hjärtdjur   men jag borde nog börja läsa lite nu så jag hinner med allt.

Kram Aggie

Presentation


Hej! Jag heter Aggie och jag älskar böcker!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Läser just nu

 

Mannen från andra sidan av Norrtäje Tidning

 

 

Glashuset av Rachel Caine

Omröstning

Vad tycker ni om mina recentioner?
 Jättebra
 Bra
 OK
 Dåligt
 Jättedåligt
 Skit!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLOGGENS GÄSTBOK

Reading A Book Smiley
The Hunger Games 32x32 Logo

Ovido - Quiz & Flashcards