Min läshörna

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Aggie - 6 oktober 2013 08:00

UTTJATAT MEN SKITBRA

 

   

Titel: House of night

Författare: P C Cast

Genre: Vampyrer

 

Boken handlar om Zoey Redbird, en vampyrtjej som går på vampyrskolan Nattens hus.

Hon får en hel drös med vänner på Nattens hus. Stevie Rae: rumskompisen från Oklahoma, Tvillingarna: Shaunee och Erin, som är låtsatstvillingar och delar på den hjärna de har, Damien: bögkillen som också är pluggisen. 

Men den läskiga Afrodite har en tendens att vilja förstöra för Zoey. Zoey måste använda sina speciella gåvor och ta hjälp av sina vänner för att ställa saker tillrätta på Nattens hus.

 

Boken eller snarare böckerna är riktigt bra.

Det blir lite uttjatat och så mot slutet men om man tar en liten paus och sedan läser nästa bok blirv det riktigt bra.

Jag rekomenderar den här boken framförallt till tonåringar.

10 av 12 böcker har kommit ut än så länge.

Börja läsa, läsa, läsa.

Jag ger boken          av 5

Presentation


Hej! Jag heter Aggie och jag älskar böcker!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Läser just nu

 

Mannen från andra sidan av Norrtäje Tidning

 

 

Glashuset av Rachel Caine

Omröstning

Vad tycker ni om mina recentioner?
 Jättebra
 Bra
 OK
 Dåligt
 Jättedåligt
 Skit!!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLOGGENS GÄSTBOK

Reading A Book Smiley
The Hunger Games 32x32 Logo

Ovido - Quiz & Flashcards